Random

Rabu, 14 Julai 2010

Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah



" aku masih merasakan yang kau masih sentiasa bersama aku... sentiasa dalam ingatanku...kenangan-kenangan akan sentiasa menjadi peneman ku setiap masa....mungkin sukar untuk aku melupakan segalanya.. akan ku biarkan ianya pergi sendiri di bawa oleh angin kerana bagiku terlalu banyak  kenangan kita. untuk aku lepaskannya..kau juga lah yang  telah mengajar aku macam mana untuk menyayangi seseorang..memahami seseorang... aku akan membiarkan masa sahaja yang menentukan semuanya... aku akan sentiasa mengingati dirimu di mana saja walaupun bukan jodoh kita untuk bersama lagi  "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan