Random

Jumaat, 16 Julai 2010

Menghitung Hari...

Salam....
:))

Sekarang aku tengah menghitung hari untuk masuk tahun terakhir aku.... Minggu dpn dah nak masuk sem 5..macam xcaya je kn..dah nk abes..hehehe...
Betol ke??? yea betol la...hohohoho...
Now apa azam aku untuk sem ini???
yea...azam baru... banyak..jap aku nk list kan nya..
  .......nk melangkah kaki kesana dgn smgt yg baru....
  .......akan fokus kpd stdy sj.....but still ley enjoy 4 weekend..:P:P:P
  .......nak wat terbaik tok sem neyh....
  .......xmo men2 agy....
  .......jadi student yg baik....
  .......sentiasa meminta bantuan kawan2....
  .......nak naikkn pointer sem neyh!!...
  .......tidak akan amek peduli jika tiada kaitan dgn hidup ku....yeah!!
  .......yang paling penting aku dapat blja dengan baik dan ley fokus kan kepada pelajaran, hidup dengan 
         gembira bersama2 dengan kawan2,,akan pandang kehadapan tanpa berpaling ke blkg agy... my future
         agy penting.....aku akan menjadi diriku yang sebenar...

Banyakkn yg aku merepek..hehehehe...
e2 adalah hanya separuh azam aku... tapi akn pastikan semua yg aku catatkan akn tercapai dan dilaksanakan dengan baik...

AMIN.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan