Random

Isnin, 5 Julai 2010

Aku dan Hari Ini

HEART ♥♥♥♥..........

Susah untuk diungkapkan...

Orang yang mengalaminya sendiri akan mengetahui bagaimana rasanya apa telah aku lalui... Terlalu perit...
sakit untuk ditelan... tapi apakan daya..semua ini telah ditentukan oleh Allah.. Kita hanya mampu menuruti sahaja.. Ini satu dugaan dalam hidup aku.. Aku yakin DIA akan memberi yang terbaik dalam hidup ku ini..
Aku hanya mampu berdoa sahaja.. itu yang boleh aku berikan dari jauh..

" Ya Allah, kau tabahkan lah hatiku ini.. agar aku dapat menerima dugaan ini dengan hati yang tabah dan tenang.. aku hanya mampu berserah kepadaMU Ya ALLAH....aku redha dengan apa semua yang berlaku.. andaikan KAU memberikan aku peluang untuk memperbaiki kesilapanku.. akan ku perbetulkan atas kehendakMU... aku akan menerimanya kembali andai KAU memberikan nya semula kepadaku.. akan ku hargai dengan sebaiknya.. AMIN..."

terima kasih kepada seseorang yang bernama kawan yang telah banyak menolong aku..
akan aku hargai jasa baik kau yang telah menolongku...walaupun apa yang kita rancangkan tak sesempurna seperti yang kita mahukan.. mungkin ini dugaan bagiku...Terima Kasih banyak2 wahai sahabat.. Perhubungan persahabatan tidak akan putus walaupun aku baru sahaja mengenali mu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan