Random

Selasa, 20 Julai 2010

Kerinduaan Yang Teramat Sangat....

Rindu!

1 perkataan yang tak dapat nak dihuraikan macam mana perasaan rindu itu...

Aku Rindukan Dia Sangat2!!!

aku dalam kerinduaan.... aku tak tahu kenapa hari ini aku menjadi seperti ini... perasaan rinduku pada dia hadir dengan tiba2... dia mungkin tidak mengingati langsung padaku... tapi aku tidak boleh untuk melupakan nya terus dari hidupku ini... aku tidak mengharapkan balasannya... mungkin dia pun tengah bergembira tanpa sedetik pun ingat kepada ku... aku redhaa.... lagipun dia bukan lagi milikku.... aku bukan lagi sebahagian dari hidupnya... aku kena terima semua itu... dia mungkin sudah menjadi milik orang lain.. tak mungkin aku dapat menjadi suri hatinya..
Ya ALLAH.... bantulah aku... berilah aku ketabahan untuk menghadapinya... aku tidak boleh tipu diri aku...
aku masih menyayangi dirinya... perasaan itu sentiasa ada dalam hatiku ini... aku tidak boleh menggantikan dengan orang... susah bagi ku untuk semua itu.. Aku hanya berserah kepadamu ya ALLAH... jodoh semua di tangan mu.. aku hanya mampu merancang.. ENGKAULAH yang menentukan segalanya...
andai ianya jodohku... aku akan menerimanya... aku tidak mengharap keajaiban berlaku...
aku cuma mengharapkan jika hubungan aku selepas ini bialah diredhai oleh-MU.... sama ada dengan dia ataupun dengan orang lain... AMIN RABBANAL A'LAMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan