Random

Jumaat, 27 Ogos 2010

hari ini tentang aku...

update blog...
dh lma x update...

Mood: kurang hepi..

kebelakangan nie aku kurang hepi.... aku dah sakitkan hati seseorang...

aku tau aku tak bersalah... dan aku tak berniat nak sakitkan hati nya... semua nie berlaku tanpa aku duga...
aku tak sangka perkara macam nie ley berlaku... tapi semua tu tak betul lam hidup aku...

aku sedey sangat2.. T_T
sebab apa yang cuba aku terang kan, apa yang cuba aku jelaskan.. semuanya tak betul bagi dye...
aku tak salah dan aku tak lakukan seperti yang dye pikir kan...

biar lah dye nak cakap2 pun pada aku.. nak cakap yang bukan2 pada aku...
aku akan terima..
aku dah serik...
aku  tak nak perkara yang lepas berlaku lagi...
biar lah aku yang berdiam kali nie walau sekalipun aku hati aku sakit..

lagi pun aku dah berjanji lam hidup aku yang aku tak nak perkara lepas berulang lagi..
aku akan banyak bersabar lepas neyh...
aku bukan lagi nurul farhana yang dlu.. yg kuat merajuk.. kpla angin.. suma nk menang..nk betul..

aku nak buang perangai2 aku yang lepas...
aku xnak lagi sakitkan hati orang yang aku sayangi..
:(


to Mohammad Noor Shahidi...
im really2 sorry...
cyg tak berniat nak sakitkan hati b..
tapi andai kata2 maaf  tu tak dapat dimaafkan..
tak pa lah...
semua manusia bukan sempurna...semua orang akan melakukan kesilapan...
COWEY....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan