Random

Isnin, 9 Ogos 2010

Aku Sudah 20.....

HEPI BUFRDAY TO ME....
SWEET 20...


AKU SUDAH DEWASA...... 


20 TAHUN...

Ya ALLAH...
Terima kasih kerana telah panjangkan umur aku sehingga ke hari ini....
Terima kasih kerana telah memberi aku peluang hidup sehingga ke hari ini...


heheheheheh........
aku sudah 20... macam x caya je...

Tengs to MY HUBBY ( Muhammad  Noor Shahidi)
coz nyanyi semalam...
hehehehe...
so sweet... :P:P:P
i'm really2 appreciate my laling....

Tengs to my housemate....
coz engat n burfday aku..
hehehehe.....
tengs walaupun kowg wish je dh bmakna bg aku sgt2....
tengsssss......

To all my frens...
tengs yeah...
wish my burfday.....


# no chocholate cake.....
# no present

but i'm really2 hepi.... coz I was 20 years old now.......

HOPE :

- aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....
-hidup aku sentiasa ceria dan gembira
-dapat hidup gembira dan bahagia bersama orang yang tersayang..(Muhammad Noor Shahidi)
  ( WO AI NI WO DE QUANBU) Luf U So Much...
-dapat hidup gembira bersama family dan rakan2....


AKU SUDAH DEWASA.........................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan